19.9.14

Beschouwingen

Halbe Zijlstra (VVD): "Van mij  mogen de Nederlandse bejaarden bij hun begrafenis of crematie best Elton Johns "Candle in the Wind" ten gehore laten brengen of anders "Dank U" van The Shepherds, ook heel mooi."
Diederik Samsom (PvdA): "Alhoewel ik er geen voorstander van ben lijkt het mij geen bezwaar dat bejaarden tot hun dood in de zomer korte broeken, zogenaamde shorts, blijven dragen."
Bram van Ojik (GroenLinks): "Ik ben juist een voorstander van het dragen van korte broeken, ook in de winter, er is immers minder te wassen en dat is beter voor het milieu."
Alexander Pechtold (D66): "Voor hun overlijden dienen bejaarden een redelijke opleiding te hebben genoten."
Arie Slob (CU): "Vooral ouderen, maar zij niet alleen, dienen Jezus in hun hart te hebben".
Henk Krol (50+): "Ouden van dagen dienen hun pensioen op mijn bankrekening te storten."